2010-05-06 09:22 GRIS

Hej, Lars!


Idag ska jag ordna ett inne regn. Jag ska dra in en vattenslang i huset och spruta hej-vilt. Det kommer förmodligen en del på väggarna också... längtar <3

Lite senare i eftermiddag när vattnet har börjat torka så ska jag blöta ner det igen. HAHAH, ska bli jättekul!

Dagens klädsel: Gummistövlar, regnrock, sydväst. Vad mer behöver man?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska även försöka hinna jävlas lite med grannarna idag igen. Kanske slänga lite rökt kalkonbröst på dem. Nu sitter jag och ler så där fånigt som bara jag kan när jag smider dagens planer.


PS. Finns det drakar, jag tänkte, det finns ju det i Bröderna Lejonhjärta och jag är desperat efter att få träffa en drake! DS.

Kommentarer
Postat av: Suzette

Ber om att få se en "dagens outfit" som komplement till det här inlägget.



Känner mig inspirerad.

2010-05-07 @ 15:23:23
URL: http://suzette.oldek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0