2010-05-07 14:29 Liten fickpeng är aldrig uppskattad

HOJ HOJ LARS!!!!

Vet du vad som hände igår när jag skulle nita lite kalkonbröst på min vedervärdiga granne?? Det var faktiskt helt sjukt. Jag kom där med mitt kalkonbröst som jag slitit så för (fick gå hela 100 meter för att hitta en gubbe med kalkonbröst i ICA-kassen), när alla mina grannar plötsligt kom gåendes mot mig i rasande fart. De såg så förargade ut att jag brast i gråt (självklart på skoj, ville skrämma dem lite). När alla stod där runt omkring mig skrek de i kör " VI ÄR TRÖTTA PÅ DINA FÖRBANNADE UPPTÅG, DIN GALNA RÄV!" Jag förstår faktiskt inte alls vad de menade med det. Men, finurlig som jag är, lyckades jag hantera situationen som en riktig kontorsarbetare. Jag slet upp paketet med kalkonbröst, och innan de jävlarna visste ordet av stod de med varsin skiva kalkonbröst i fejset! HA! Nöjd med mitt upptåg struttade jag hemåt med hårtestarna (som förresten har växt sig riktigt långa) mellan pekfingrarna för att ta mig en bit smörgåstårta.

Dagens Läte: Barbados - Världen Utanför

Kommentarer
Postat av: josefine

Sv; vet du att jag har haft katt istortsett hela livet och jag är inte så dum att jag går på att dom bara äter det?

2010-05-07 @ 16:07:18
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: en kamera

2010-05-07 @ 20:21:52
URL: http://sannapauliina.blogg.se/
Postat av: andrea

asså en fråga VAD FAN ÄR DITT PROBLEM?!

2010-05-07 @ 20:41:35
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0