2010-05-07 23:15 Michelangelo

OYeAH Larsa!
Har du haft en förträfflig kväll så här långt? Det har jag. Som vanligt har jag förgyllt min omgivnings kväll med underbarhet efter underbarhet. Laxen jag tillredde tog visserligen kål på grannfruns rosor, men det ger jag blanka fasen i. De där rosorna var ändå så onödiga och oförskämda. De stod liksom bara där i någon fånig rabatt och glodde pillemariskt in genom mitt köksfönster. Inte sa de ett knyst heller, de mesiga lurvarna. Rosor har jag aldrig avgudat särskilt mycket.

Nu är det dags för ett maraton i kokt korv-ätning. Rätt trevligt, om jag får säga det själv (och det får jag ju). Hjalmar och Indigo snusar glatt i sin bunke, och jag tänkte hälla lite grönpeppar över dem bara för att jävlas. HA!
                                                        Nedan: Hjorthornssalt på påse

                                                

Kommentarer
Postat av: andrea

oj, det finns något som heter att stava fel. pucko. & sluta kommentera min blogg tack.

2010-05-08 @ 01:10:06
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: MATHILDA ♥

God morgon!

2010-05-08 @ 10:01:17
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0