2010-05-10 (skiter i tiden)

Hej Lars!

Dagens övning bestod av att riktigt djupdyka ner i sagornas värld. Jag, attackbebis, levde verkligen om och spelade friskhetens dumhet. För alla er outvecklade som inte förstår vad jag menar, så har jag spökat ut mig och uppträtt riktigt hippt på stadens alla gator. Jag tog på mig en lösnäsa, skägg och glasögon. Sedan gick jag ut på gatan och spelade Allan, haha, hade riktigt skoj.

När jag en gång behövde knyta min sko under dagens upplevelse, så hittade jag en glasbit. Den var lite röd i ena kanten, jag tar för givet att det är blod. Jag är mycket rädd och förtvivlad och jag kommer att slita loss skosnörena från skorna och limma dit karborre istället. Tycker att det fungerar mycket bättre.

Imorgon ska jag gå ner med glasbiten till polisen. Det kan ju faktiskt vara så att en liten, liten älg har rivit sig på glasbiten och faktiskt behöver läkarvård där ute!

Nu ska jag gå ner vikt, hejdå!

ps. Mitt nya husdjur heter från och med nu, Lösnäsa! ds.

Kommentarer
Postat av: jasse

fin blogg (not)! skojja bara!! hihi

2010-05-10 @ 20:15:16
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0