2010-05-12 17:14 Mistlar är verkligen skojfriska

HOJ HOJ, LARS!

Nu har jag slitit mig från mitt flinande och står istället framför TV:n i klädkammaren och ser hur lång tid det tar innan jag kan bränna sönder den med blicken. Men nu måste jag få berätta vad som hände i morse!
Kvart över nio slog jag upp mina vackra, ögonlocksbeklädda ögon och sa lugnt godmorgon till Indigo och Hjalmar. Allt var frid och fröjd tills det att jag fick för mig att ta en glutt i städskåpet. Det var bland det värsta jag har sett! Där inne, bakom diverse mojänger och patrask stod något stort och lurvigt, som liknade en blandning av turkisk yoghurt, en galen kofångare och tre stålsatta nerver. Jag blev livrädd och hjulade därifrån fortast möjligt. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till med detta odjur.

Kommentarer
Postat av: marikaflygare

sv: Haha ok, jag är pinsam, fuckyeah! Och ja antagligen snyggare än både dig och henne. Alltså ta dig någonstans, duuuh!?

2010-05-13 @ 18:27:32
URL: http://flygareintelindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0