2010-05-15 10:38 Lisen väger vallmofrön

Goddag Lars!
Natten har varit underbar, jag har spenderat den genom att plita ner ännu en rapptext. Den blev faktiskt riktigt svängig (inte så förvånande med tanke på upphovsmannen). Här kommer den;

Länder är kreatur (YÄ-YÄ)
Tyko bygger lutande mur (O-YÄ)
Maltesers smakar inte salt (NÄ-HÄ)
Nu ska jag äta tre tunnor palt (HÖ-HÖ)
Näsapan ryter i vinden (OO-OO)
Jag slickar mig på kinden (LA-PO)
Messi är en typ av skivomslag (YO-YO)
Natten är djup som ett fiskedrag (KA-LO)
Lisen väger vallmofrön med måtta (YO-YÄ)
Å, nej! Där försvann min vildsinta påtta (LA-LA)

Tja, efter den här strapatsen är det väl inte mycket mer att göra än att ta hand om mig själv hela långa dagen. Jag börjar nog med att pilla mina hudfåror under fötterna rena från överbliven leverpastej.

TIDEN INFINNER SIG! (cool avskedsfras)


Kommentarer
Postat av: Vviiks

haha fisksoppa?

2010-05-15 @ 10:42:30
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: haiwan

vadå "katapult stavas det"?

2010-05-15 @ 10:50:02
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaa??!!??



Vilken dålig blogg!

2010-05-15 @ 12:07:08
Postat av: Anonym

Är du typ störd eller nåt?

2010-05-15 @ 12:07:44
Postat av: Jennifer

Jag fattar vad du vill, jag har listat ut dig.

Du skriver en massa konstiga kommentarer till folk & sen så vill du att man ska läsa din dåliga blogg...

2010-05-29 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0