2010-05-16 17:36 "Klirr i bössan" säger Tage med galen min

Jaha, Lars.
Då samlas jag här igen, och berättar för dig om mitt finfina och klaustrofobiska liv. TVI FAAN vad jag hatar sådana som den där gubben jag berättade om innan! De bara går runt och tror att de kan ta allas saltlösningar utan att fråga. Vilken idiot skulle göra något sådant?!?

Nu har jag i alla fall lugnat mig något, så jag satte igång att göra en mycket detaljerade planering för vad jag ska ta mig för om en timme och en kvart. Kort sagt går planen ut på att jag ska (iförd kycklingdräkt) krypa genom grannens häck, ställe mig och stirra in genom köksfönstret där Harry lagar sparris och köttfärslimpa, skrämma den jäveln så att han hoppar ur skinnet, och sedan kasta mig in genom fönstret, rycka åt mig formen med smörsekta sparrisar och köttfärsunderbarheten. Livet blir så mycket enklare när man slipper laga middag.

Dagens Läte: När Vi Gräver Guld I Usa - GES

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Kul att jag hittade in till din blogg, den är skit bra (: allt bra med dig ?



Kramis <3

2010-05-16 @ 18:24:27
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0