2010-05-22 13:54 LIKTORN

Hej hallå Lars!
Idag har jag legat under en jordhög och funderat över vilket som är mitt absoluta favoritord. Jag kom fram till att det är LIKTORN. Liktornar är ju trevliga, och dessutom är ordet så lätt att forma i munnen. De blir ju inte sämre av att de gör sig så bra på bild! Jag älskar verkligen liktornar, och jag har kommit på att man kan karva bort dem från fossingen och smörsteka dem och äta med lite majonäs, riktig lyxmat.

Nu ska jag ta tag i min vildvuxna basilikaodling.


          
                                                   Älskad liktorn

Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

BLOGGAR24 ÄR EN NYSTARTAD BLOGGSIDA DÄR DU HITTAR DET SENASTE INOM BLOGGVÄRLDEN. VI VILL OCKSÅ ATT SMÅ SOM STORA BLOGGARE SKA KUNNAS SYNAS OCH HÖRAS HÄR. SÅ KOLLA IN! / BLOGGAR24

2010-05-22 @ 19:39:09
URL: http://bloggar24.wordpress.com
Postat av: Julia

Asså seriöst? Va fan Sovjet finns inte och vad fan snackar du om? Idiot vem är du

2010-05-23 @ 13:28:08
URL: http://kliws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0