2010-05-26 20:11 Emballagebetäckt kastanj

Rollo Rollo, Larsa! Snubben i fåtölj har inte slutat sticka och jag är en sprillans ny fanatiker! Det låter väl trevligt, säg? Nåja, nu ska jag redogöra för min anmärkningsvärt förträffliga och suveräna dag. Det började med att jag, intet ont anande, åt smör med bröd på. Det var ljuvligt och jag fortsatte i rask takt att plocka löss från armarna (smakar riktigt gott med salt!), för att avslutningsvis stilla min hunger genom att sörpla blandsaft genom ett järnrör (modell större). Allt detta gjorde att jag fick bästa tänkbara start på mina vakna timmar och jag skrattade i högan sky för mig själv. Underbart! Jag fortsatte sedan, glad i hågen, att slipa trägolvet i ateljén medan jag gnolade tvetydigt. Till slut klarade jag inte mer, måttet var rågat. Jag föll ihop i små högar och storlipade över min fantastiska sångröst. Jag älskar verkligen att höra mig själv sjunga, det är det finaste jag vet förutom ljudet av glas som krossas mot betong, HAHA.

Dagens läte: Sodom is free - Venus Outback



Hedersman av rang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0