2010-05-29 12:33 Morotsstav i mängdpåse

Oj Lars!
Jag förstår att du måste kännt dig utelämnad och ensam när jag varit så frånvarande.  Jag känner mig faktiskt lite rutten över att inte låtit dig deltaga i mina planer. Faktum är att jag har varit bortrest de senaste tre dagarna. Ja, det är sant! Jag drog på en impulsresa till grannens carport och campade där några nätter. Rätt uppfinningsrikt, måste jag säga. Dock tog min resa ett abrupt slut när fröken Hässelbloms jävla byracka kom och drog upp mina tältpinnar ! Helt jävla hänsynslöst! Samtidigt skrek den där Hässelblom att jag skulle dra åt skogen och lämna hennes carport ifred så att hennes man Gunde skulle få plats med sin bil. Vissa människor är verkligen så ogenerösa så man bara vill ryta åt dem. Det gjorde jag också, trettiotre gånger. Efter det tog jag mitt pick och pack, gav Hässelblom fingret och sprang.

Ja, du förstår nog att jag är skärrad och besviken på samhället. Denna känsla tänker jag tackla genom att trycka i mig ett tjog ruttna ägg och sedan fisa på spisen.

Kommentarer
Postat av: R

sv, k

2010-05-30 @ 15:42:16
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0