Filantropernas anrop

Godmorgon Lars, din massakrerade åsnestestikel!
Jag vaknade nyss av att den karismatiska grodan jag förvarar i grytskåpet gol 13 gånger. Det var en ljuv tröst i den så annars mörka verklighet jag lever i. Skämt åsido, vi vet ju alla att mitt liv är fulländat och felfritt! Bevis: inatt sov jag med en gammal öltunna över buken, och det var så rogivande att jag höll på att slå hälarna i taket och hojta "LÄNGE LEVE RAGNHILD!" Nu gjorde jag inte det, utan istället satte jag mig med Faderskap i knät och skrev en hjärtskärande vacker dikt. Njut:
Rönnbäret kliar sig pillemariskt på hälsenan
Sällan har jag skådat en vargtass i en sekretär
Siv fyller vasken med diverse sybehör
Latex smakar kalk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0