Lärka

Idag har jag något storslaget att förtälla, Lars. Det är nämligen så att jag igår började på ett nytt projekt. Jag ska, enbart med hjälp av såstäckta trädstammar, bygga ett kylskåp där jag kan förvara Faderskap. Tror det kommer bli storslaget!
Dock inträffade en liten fadäs när jag skulle frakta den bechamelssåsindränkta björkstammen till mitt krypin. Min idiotjävel till granne struttade förbi i sina fula manchesterbrallor och slängde och svängde med sina örsnibbar. Bechamelsåsen var slipprig och trädstammen slant ur handen och träffade grannjäveln rakt i skallen! Det blev lite jobbigt med allt blod, men nu slipper jag i alla fall se hans fula tryne och de äckliga örsnibbarna mer.

Tjoho och morgondagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0