2010-04-05 11:15 Dunderklumpen kommer med otrevlig fakta

Hej Lars! Idag är jag på ett alldeles särskilt strålande humör! Det kan bero på att jag nyss lyckades med ett av mina större livsmål. Det går ut på att jag biter mig i armbågen samtidigt som jag frenetiskt hojtar: "Skumbananer är inte till för sparvar av låg kast!" Här är mina planer för dagen i listformat:

1. Hitta en grå tushpenna i trädgården (spännande!)
2. Skriva meddelanden på min grannes brevlåda (med grå färg, snyggt!)
3. Vattna min sukulent
4. Köra stövelkastning i tvättstugan
5. Spika upp en bild på västhäxan i halltaket
6. Äta 0,5 stift och sjunga på dagens läte (avslöjas senare)

Adjöken, din äckliga jävla fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0