2010-04-06 10:02 Arvingarna

Tjolahopp!

Nu är det morgon och jag ska redogöra för hur min dag förhoppningsvis kommer att se ut:

1. Snyta mig med 10 våtservetter (gillar att bli blöt om nosen)
2. Grilla en kyckling
3. Skrika "Lurvars" högt och ljudligt till främmande personer
4. Spela nationalsången på harmonica
5. Skala tre bananer, vad jag ska göra med dem kommer dock lite senare, nu satte jag dig allt på halster! HA-HA!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag, eftersom det är 6 april, så ska jag byta lakan (sådant som man har i sängen). Det är första gången på tre månader. Det kommer att bli mäkta sorgligt, nu har jag ju slitit in dem här så att de är alldeles lena på vissa ställen, kommer sakna det. Men det dröjer inte så länge innan slitningarna är på sin plats igen, jag kommer ju inte byta innan 6 juli.

För att inviga mina nya lakan så ska jag dricka must och äta semlor där i kväll, det kommer att bli mysigt. Lite tisdagsmys har väl aldrig skadat en vänlig själ.
Detta kommer att klä min säng i tre månader, hoppas att vi kommer överens under så lång tid (orolig). (du som undrar varför det står älskling på kudden, så är det en liten förklaring till mig själv, jag tycker om mig så mycket och ville unna mig en fin kudde)

Återkommer senare med lite nytt om bananerna!


Kommentarer
Postat av: Mandah - Read it once and twice if you like it

SV: Haha ja visst har vi det! Ja det hoppas jag med.. :)

2010-04-06 @ 11:04:01
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
Postat av: attackbebis

Vad fint att du hoppas på samma sak som jag och Lars. Förövrigt är jag livrädd.

2010-04-06 @ 11:16:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0