2010-04-06 18:57 Prosa

Dikt skriven av attackbebis:

Är simmaren en fågel?
Jag tror på glasstrutens glade svåger, han är en hejare på gaffelputsning.
Finns det någon som älskar mig mer än jag?
Sommaren är lite äcklig om hösten.
Gert ser ut som en mås, konstigtvatt han låter som en dvärg iförd röda tights.
Finns det något finare än en målad åsna?
Har kungen fem hundar i sin trädgård?
Jag vill inte äta ägg, men gör det ändå.
Jävlar i kassan är det värsta jag vet och känner till.

Sådär ja! Nu har du återigen fått ta del av mitt lite mer skaparglada och fantasifulla jag. Det är skoj att vara kulturell ibland, det må jag säga. Nåja, nu ska jag leta upp en lämplig struts att skjuta (hittade ingen på påskdagen). Sedan tänkte jag lägga mig exakt så sent som jag vill, och ingen kan hindra mig! HA-HA-HA! Tji fick du, din fule jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0