2010-04-15 07:28 Makroner är rätt underliga

Goddagens Larsa!
Hoppas du har en fin tanke i skallen, det har jag. Min tanke lyder: "Om kamspelande musikanter fick tre års lön, skulle de då kunna bädda en säng under 3 sekunder?". Visserligen ger denna underbara tanke mig lite ro, men jag har fortfarande inte kommit över den där nedrans åländska kammaråklagaren. Satans ficktjuv. Hur kan man inte avguda färs??? Jävla satans spefågel till kammaråklagare. Nu ska jag gå och käka lite färs, hoppas aromen sprider sig till Åland, det kan den där människan gott ha!

Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

varför kommer du aldrig gifta dig :(?

2010-04-15 @ 07:42:47
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0