2010-04-17 10:17 Mango, papaya och grustag

Haj haj Lasse! (bara så du vet varnar jag dig inte för en haj, det är bara ett fränt uttryck som sådana som du knappast förstår)

Idag har jag än så länge inte hunnit med så mycket. Det enda jag har fått gjort är att skura takpannan, kasta tre flörtkulor på ögonlocken och vira in mig själv i ullgarn. Rätt futtigt för en morgon som den här. Jag får helt enkelt ta mig i kragen och vara lite mer aktiv. Dagens planering:
1. Minska lilltåns area
2. Lata mig under hängmattan
3. Göra inbjudningskort (falska)
4. Dela ut inbjudningskorten till alla grannar
5. Sitta och vänta på att klockan ska bli femton noll sju
6. Se hur grannarna förvånat kommer stapplandes över gatan med inbjudningskorten i högsta hugg
7. Vrålöppna ytterdörren och blåneka när de små skitarna frågar om det var här det var kameljont-kalas
8. Skratta gott åt deras snopna miner och frusta spott på deras skor
9. Skala en selleri


     
                                                  LIKTORN

Kommentarer
Postat av: fia

sv: hahah ja det vore nåt.



sexig bild!

2010-04-17 @ 13:54:38
URL: http://menlillagumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0