2010-08-23 21:09 Pantkvitto på torsdagar

HEJ LARS!

Idag känner jag mig lustigt uppspelt. Jag vet inte riktigt varför, men det måste vara något i luften som jag andas. Något härligt som får det att spritta i kroppen som bara den! En annan möjlig anledning till denna glädje är att jag, just jag, om några minuter, alltså ganska snart, ska få äta upp, alltså sluka, en HEL (inte en halv) burk FULL (inte halvfull) med TONFISK! Åååh, vad underbart! Det kan bara inte bli bättre! Tidigare idag har jag slitit som ett får med mina aldrig sinande sysslor. Jag har bland annat strukit håret (gillar när det är platt och svart), hällt salt i naveln, skrattat åt en myra som sprang över golvet, dukat ett långbord och druckit ättiksprit. Med andra ord en oerhört bra och givande dag.

Dagens siffra: 55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0