2010-08-29 10: Plasttillverkning i fjolårets tecken

Hej Lars, trogne vän!
Det var ett tag sedan du hörde av mig, inte sant? Hoppas du inte varit alltför förkrossad. Jag har haft en hel del skoj för mig, alltså;
1. Varit på Tivoli i Köpenhamn och vandaliserat sockervaddskiosken
2. Åkt på spontantripp till Kinna för att dricka mjölk i en berså
3. Filat ner benen på mitt köksbord
4. Lekt indian med hjälp av grannens kolibri
5. Dunkat min favoritträslev i dörrkarmen tills den gick i tre delar, bara för att få in lite sorg i mitt annars så underbara liv

Nu tänkte jag starta ett projekt med temat "Kitesurfing". Jag tänkte att jag kunde samla en grupp emuer och lära dem kitesurfa. För dig som inte vet vad kitesurfing är, så kan jag varsko dig om att det är när man smetar in halltröskeln med smör (helst laktosfritt), tar på sig ett par nylonsockar och vandrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0