2010-02-06 10:25 Utmanad

Godmorgon Lars!
Idag är verkligen en strålande dag. Sedan gårdagens frenetiska raspande har jag bara legat under en hög med kuddar och sniffat på den underbara doften av raspat överblivet virke. Det var en härlig känsla. Idag hade jag tänkt mig att ge mig själv en liten utmaning. Som du vet, Lars, så hyser jag (inklusive Hjalmar och Indigo) stort avksy mot jordgubbsmousse, och idag känns dom dagen för att trotsa denna rädsla. Jag tänker gå ner till tvättstugan, äta frukost (chokladmousse). Samtidigt tänker jag försiktigt slänga en glutt på en annons i tidningen om JORDUGBBSMOUSSE. Klarar jag detta, då är min dag fulländad.

Ja, Lars. Nu finns det väl ingenting annat på schemat än Dagens Läte. Här kommer det (en ganska fräsigt sång, om jag får säga det själv). Jan Johansen - Fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0