2010-01-05 21:19 Välkommen Lars!

Välkommen käre läsare. Du heter antagligen Lars. Om inte, så är du inte välkommen. Larsa = ett annat acceptabelt tilltalsnamn.

I denna blogg kommer jag mest att ägna mig åt det heliga jaget. Det vill säga mig och mina påhitt i vardagen. Jag är en sådan som helst håller min ålder hemlig, eftersom jag brukar tänka på mig själv som en karaktär i Narnia. Jag står för mig och mina jag, och det borde ni också göra, för jag är hemskt bra. Här är en liten lista på sådant som jag gillar och tycker om, alltså sådant som jag tycker är roligt och anser är kul:

1. Klippa naglarna (är dock rädd för nageltrång)
2. Gestalta västhäxan (hon i trollkarlen från Oz) framför mig själv och hallspegeln
3. Klippa av plasthandtagen på plastpåsar
4. Stänga in mig i badrummet och bara vara
5. Sätta tuggummin bakom öronen
6. Hitta stelnade tuggummin bakom öronen efter att ha glömt hur de kom dit (händer förvånansvärt ofta)
7. Vässa färgpennor (härligt med förändring)
8. Ställa om klockan (för att se hur det är att leva i Sudan)
9. Rita kentaurer
10. Rå om mig själv (med allt vad det innebär)

Fler listor kommer förhoppningsvis i nästa inlägg. Jag känner mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0