2010-01-10 17:26 Koriander

Larsa, jag har en sak att berätta som kan göra dig  okontrollerbar, rädd och förutsägbar, men samtidigt tror jag att du kommer att bli väldigt fascinerad. Det är något stort jag har att berätta, och jag måste säga att jag är nöjd med min upptäckt. Vad det är vet du inte än, men tids nog kommer du att bli varse om vad det hela går ut på. Jag råder dig att slappna av med lite fingerövningar. Trots att jag litar på att du klarar det mesta själv, så vill jag bara göra dig uppmärksam på att inte andas in mer än tre gånger innan du andas ut igen. Orsaken till denna förmaning är att jag en gång gjorde detta misstag och fick ofrivilligt min favorit-tidning om fiskesport och alla dess finesser i munnen. Den tidningen blir sig aldrig lik igen.

Dagens läte blir otvivelaktigt Hej Det Är Nic...Klick med Nic och hans familj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0