2010-01-20 18:14 Jag är älskvärd

Idag gick jag oavbrutet i cirklar i 30 minuter. Det hela ägde rum i badrummet, där jag egentlligen bara skulle varit för mig själv en stund, men dessa planer urartade totalt som du säkert förstår. Jag tycker om den här sortens träning eftersom den är allsidig och tränar de flesta av mina fyra sinnen. När jag var klar med cirkelträningen hände något oväntat. Jag hade otroligt svårt att falla in i min roll som västhäxan när jag stod framför hallspegeln. Detta gjorde mig nervös och jag förstår inte riktigt vad som är fel. Kan det vara för lite sömn som är orsaken? Kommentera gärna din åsikt om det här, Lars. Eller inte. Gör det helst inte. Det är nog bäst för alla om du kniper käft och tar dig för något vettigt. Nej, förlåt Lars. Jag menade förstås inte att göra dig upprörd, men det är sådant som bara sker utan att det är min mening. Händelser och uttalanden som helt enkelt inte går att undvika. När man är såpass mycket bättre än alla andra som jag är så är det ganska svårt, ja näst intill omöjligt, att ta hänsyn till andra individers känslor och behov. Jag hoppas att du uppskattar och trivs i min atmosfär. Jag känner mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0