2010-07-15 06:10 Rattmuff

GODMORGON ÄDLE SPRINGARE!

Idag har jag hunnit med att göra fruktansvärt många grejer. Allt jag hunnit åstadkomma tänkte jag nu rada upp i en lista här under. Läs och njut.

- gnugga huvudet mot telekabeln
- poppa popcorn och hälla dem i mitt gap
- smyga in till grannen och sno lite päronläsk (låna*)
- mäta längden på kvastskaftet till min piasavakvast
- rata alla Hjalmars och Indigos förslag på kortspel
- snarka medvetet ljudligt för att väcka närmaste grannen
- raka av mig örat
- klippa tre lika långa banderoller att ha över köksdörren
- skriva "Nästan inne i manegen!" på varje banderoll
- leka cirkushäst med plym på huvudet
- förundras över hur bra jag är
- gnida in mig själv i russin och sedan skölja av det med trädgårdsslangen

Ojoj, vad jag är bra. Den känslan gör mig nöjd. Nu ska jag gå och bada i linser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0