2010-07-23 lavendel

Hejsan Lars!

Nu sitter jag här och skalar jordnötter, hasselnötter och flugsvamp. Detta ska jag sedan mala ner till en krämig smörja. Sedan ska jag smörja in mitt ansikte och bara njuta. Kommer att bli störtskönt! HA

Dagens klädsel består av tyg liknande fiskskinn. Jag vill smälta in nu när vi blivit 5 i familjen. Så idag ska attackbebis, Hjalmar, Indigo, Lösnäsa och Natta-ica simma runt i en stor pool som jag placerat i trädgården. Jag tror att detta kommer stärka våra band ytterligare.

Nehe, nu ska pastejen på!

Hör kanske (bara kanske, antagligen) av mig senare igen!




Jag vet att jag haft denna bliden tidigare, men jag tycker bara att den är fööööör söt! Å, vad söt den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0