2010-07-27 22:39 Stoppade björnstrumpor

Hej hopp i skogen Lars!

Just nu sitter attackbebis och kalasar på en påse jordnötter, och känner sig riktigt nöjd. Min dag började fint och fantastiskt vid 04:00, alltså unnade jag mig en redig sovmorgon nu under semestern! Jag började med att ringa till Djurmagazinet. Idag ringde jag extra tidigt eftersom de inte har behagat svara på flera dygn, riktigt oförskämt om jag får säga min mening. Det var en vresig dam som svarade vid 04:13-snåret. Hon drog någon rövarhistoria som jag inte köpte för fem öre. Damen hävdade bestämt och argt att hon inte alls jobbade på Djurmagazinet och att jag skulle sluta ringa henne stup i kvarten, vilket resulterade i många tårar och ilskna slag i väggar från min sida. Jag tycker helt klart att Djurmagazinet borde ta större ansvar gentemot sina kunder och vara mer serviceinriktade. Nu är det ju faktiskt så att jag sitter här ensam och rådlös med mina fyra blötdjur och vet inte alls vad jag ska ta mig till när inte ens varm mjölk hjälper. Fy satan säger jag bara! Resten av dagen jag åt att sitta och muttra aggresivt i tvättstugan. Ibland utstötte jag agiterande ord såsom "plogfåror", "hästsvans", "näktergal" och "markis". Känner att jag till slut lyckades fånga dagen och göra den till det helvete jag förtjänar efter sveket från Djurmagazinet. Idag firar jag dessutom jubileum, har inte bytt lakan på sex månader, alltså ett halvår för den som har alla hönsen i kylskåpet. Jag trivs så ohyggligt bra med mitt liv, mmm!
 
Dagens läte: Alla låtar på albumet Svenska Husvagnshits, däribland: Man ska ha husvagn - Galenskaparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0