2010-06-06 16:56 Odenplanets högsta litterära munhuggare

Goddagens Lars!
Idag är det Bulgariens nationaldag, om jag inte minns fel. Grattis Bulgarien, hoppas du får en innehållsrik eftermiddag! Under natten har jag utfört olika forskningsprojekt under min TV-möbel. De flesta gick ut på att ta reda på vad som händer om man lägger 53 ostbågar i en kanna lemonad och sedan dricker det i 7 klunkar. Det som hände var att en otrolig vällustkänsla spred sig i kroppen och man blev glad i hågen.

Nu hade jag tänkt att lana Hem till gården ett tag, innan jag grillar grannens katt över påskbrasan. TJOHO!


Kommentarer
Postat av: Jag

Söt tröja!

2010-06-10 @ 09:53:58
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0