2010-05-15 17:34 Pulmonisk-egressivt bältdjur gör gräsmattan nöjd

Tjohej Lars!!!
Det är inte klokt hur många människor som är dumma i huvudet egentligen! Detta faktum slogs jag av idag när jag gav mig ut på en räd, beväpnad med promenadkäppar och andra tillhyggen. Jag var just på väg att försvara mig mot ett gäng galna marodörer som försökte döda mig när en liten jävel dök upp på min vänstra sida och krävde en effektiv koksaltlösning mot hans envisa turturduva! Jag har aldrig varit med om maken till fräckhet, men jag antar att han heter Gunnel. Åååååh! Jag blir så lack på alla dumma jävlar som omger mig vart jag än går! Efter incidenten med koksaltmannen träffade jag på en ful unge som lipade och kallade mig "dum tjuv". Herregud, kan man inte få ta för sig av lite hederlig glass när man vill eller?! Ska det vara så här??? FY SATAN säger jag bara. Usch, fy och blä, Sverige är inte vad det en gång var!



Fröjdisdagen är nära, tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0