2010-11-05 14:24 JÄVLA SNIGELFANSKAP!

Idag har jag verkligen gjort världen till en bättre plats att leva på. Jag tänkte jag skulle redogöra för mina handlingar i en fin lista;

1. Min blotta existens berikar världen något otroligt
2. Jag sjöng en fin visa högt och ljudligt för en stund sedan, grannarna visade sin tacksamhet genom att banka i väggen i takt till min sjönsång
3. Innan jag gick ut på maträd för en stund sedan la jag lite (3 kg) surströmming i fru Berggrens brevlåda, en glad överraskning!
4. Jag kände att Hjalmar o co. behövde lite variaton i sin kost, så jag matade dem med innehållet i en flaska jag hittade på gatan (tror det stod "Kaostiksoda" eller något på den) VARIERA MERA!

Ja, det här är bara ett urval av allt underbart jag gjort idag, hade jag skrivit ner allt skulle det inte fått plats, kan jag säga dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0