2010-09-08 08:15 Grannar och missbruk

Hello! (jag kan visst engelska, hoppas att ingen har påstått något annat)

Idag har jag börjat med att klippa ner alla mina krukväxter, det är ju som sagt redan oktober. Nu står alla mina krukor och gapar tomt med en grön grässtubb. Jag har ju bara gräs inne så det känns bra att ha gjortnågot åt det.

Senare idag ska jag bara rå om mig själv, det ska bli skönt. Den uppmärksamme läsaren minns när jag drog av mig hårtestar. Dessa har nu vuxit ut så nu ska jag färga dem i en hasselnötsbrun färg. Jag tror inte att det kommer att bli fint, men jag ska nog stå ut.

Vii även passa på att säga till grannarna som stör sig att det inte är mitt fel att deras soptunnor har hamnat på marken. Jag gör bara det ajag blir tillsagd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0