2010-04-04 09:54 Saturnus ringar är ytterst ytliga

Godmorgon Lars!
Jag vet inte vad dagen bjuder på, förmodligen blir det matjesill och lite överbliven surkål från gårdagens middagsbjudning (grannarna bjöd vänner och bekanta på påskmiddag, själv gick jag bara dit och roffade åt mig allt jag kunde komma över).

Inatt vaknade jag med ett ryck och fick en snilleblixt. Jag kom på vad mitt rapp-album ska heta. (Som du vet, Lars, har jag på senare tid blivit något av en expert på att komponera rapplåtar, så varför inte sammanställa alla till ett folkkärt album?). För att inte glömma bort det utomordentliga namnet skrev jag upp det på sänggaveln. Där står nu, med kråkliknande bokstäver;

Majken håller inte av alla världens händelser

Nå, vad tycks? Jag tror det kommer bli alldeles förträffligt och underbart, en riktig storsäljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0