2010-04-18 10: 55 Livets goda stunder

Godmorgon Lars!
Hoppas du har haft en förträfflig natt. Min natt var bara bra, dock vaknade jag ett par gånger av att jag ropade "Länge leve hårtestar!", men det är ju sådant som sätter guldkant på vardagen. Sorgligt nog var min morgon inte lika bra, allt var visserligen finfint tills jag traskade utanför dörren för att ta mig en glutt på den livlösa fiskmåsen. Det visade sig då att den livlösa fiskmåsen inte bara var en livlös fiskmås, den var en försvunnen livlös fiskmås! (Jag har förresten lärt mig ett nytt ord idag, tänkte missbruka det lite). Borta, försvunnen och LIVLÖS. Rätt fruktansvärt. Jag hade längtat efter att få träffa Osvald (som jag döpte den fjäderprydda jäveln till innan han försvann) hela natten. Och så försvinner han bara så där! Vem ska jag nu knyta flerfärgade mantlar runt?

Dagens Läte blir inget mindre än Dancing In The Moonlight (jag misstänker att det var det Osvald gjorde vid försvinnandet)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Ok,gött å veta ;D men nu va de inte joels låt som va "dagens låt" ^^

Postat av: Jag

Hej. Jag har startat en lite annorlunda stilblogg. Kom in och säg vad du tycker!

2010-04-19 @ 10:32:17
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0