2010-04-19 18:19 Liktorn

Tjena igen, Lars!
Vet du vilken konstig upptäckt jag gjorde för två timmar sedan när jag slickade golvet under garderoben? Jag hittade en massa underliga och vardagliga prylar, som jag inte ens visste att jag ägde och höll av. Förmodligen är Hjalmar boven i dramat, han brukar samla på sig en massa skit.

                                           Vad jag fann:
 
Palsternacka  Fingerborg  Dolph Lundgren Latitud  Star Wars-figurer                               
Tekaka med medwurst                                    Objektiv


    Asfula doftljus

Ja, efter att jag radat upp alla fynd på TV-bänken (allt gick bra, förutom att Dolph krånglade lite) ställde jag mig bredbent och la av ett fejksmajl så det skrek i käkarna. Sedan gick jag därifrån och lottade ut lite chokladmousse till mig själv.


Kommentarer
Postat av: erica

sv' vadå blötsnö?

2010-04-19 @ 19:29:13
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: erica

sv' undrade mer med tanke på att du skrev blötsnö, men om det är en anklagelse så kan jag väl undra vad du menar med den :)

2010-04-19 @ 22:09:26
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0