2010-04-28 14:38 Kranvattenbehållare

Hej Lars!

Kalla mig gärna mört, men idag har jag både inmundigat 5 - 10 bananskal och småfnissat i farstun. Det kallar jag mäkta imponerande! Dagens enda minus är att soljäveln har vågat visa sig. Den skyr jag på grund av hemska erfarenheter som pesten, och har därför fått previlegiet att stanna inomhus hela dagen lång. Fantastiskt! Jag funderar på att ge dig en lista på eftermiddagens strapatser (råflinar när jag tänker på min egen förträfflighet, ack och spe!). Nåja, här kommer, efter ett kort men intensivt självgotteri, listan:

1. Fläta en korgstol
2. Sortera mina bläckpatroner i kronologisk ordning (efter ålder)
3. Skratta åt folk som är mindre begåvade än jag (kan bli rysligt skoj)
4. Stoppa munnen full med gröna ärtor, springa ut till grannen, ringa på dörren och ge kanaljen en oväntad gåva (denna aktivitet kräver dock bättre väder)
5. Gala oavbrutet så länge jag kan
6. Lyssna på tystnaden som brukar uppstår när jag slutat gala, för att sedan ryta av glädje över min egen storhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0