2010-08-04 16:53 Skinksvål

Tjohejsan Larsagrabben!

Idag har jag bara njutit och tagit väl hand om mig själv. Eller nja, jag tog faktiskt en paus i det underbara och gestaltade västhäxan i hallen, superkul! Mitt i gestaltningen höll det dock på att bli fara på färde, då jag snubblade något så otroligt på hallmattan. Attsingen! Nåja, även en rakad mutant har sina fläckar! Tänka sig hur snabbt tiden går förresten, om en vecka är det ju redan första oktober. Längtar så efter höstmys!

Här är min favorit just nu:



Så söööt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

om du nu inte är så dum såg då varför du säger att det är september!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

2010-08-04 @ 17:14:43
URL: http://alwaysemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0