2010-08-31 15:29 Friska tag

Hej på dig, din siill! (Ja, det är dig jag syftar på Lars)

Nu sitter jag här i min underbara ensamhet och läppjar på ännu ett glas morotsjuice. Ett tag undrade jag om det var himlen jag befann mig i, men sedan råkade jag slänga en glutt utanför fönstret bara för att upptäcka att min jävel till granne var ute på min uppfart! Det är sååå inte himlen alltså! Självklart beslutade jag mig raskt för att göra något åt problemet och stövlade genast ut och slog till idioten. Mycket nöjd med mig sjävl traskade jag sedan in och gratulerade mig till denna makalösa bragd. Mmm, vad jag är bra! Nu sitter jag, som sagt, och dricker kärlek och lyssnar på de allt svagare ropen på hjälp utifrån mitt fönster. Det är tydligen någon som har fått en spade i skallen, haha! Jävla klantarsel, undrar hur det gick till! Nåväl, vi hörs, gode vän. Hej hopp, golvmopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0