2010-02-01 19:00 Laktris

Jag säger då det, Larsa! Tiden går fortare än man tror när man är underbar. Nu har jag snart delat med mig av mitt fina liv till dig i en månad. Men om jag ska vara ärlig så förstår jag inte hur du stod ut innan.

Idag har jag gjort många trevliga saker. Jag har bland annat ordnat en lista över saker jag ska göra imorgon.

1. vakna och sjunga Amazing Grace för Hjalmar och Indigo
2. åka kana ner för sängen
3. förbereda för en picknick jag och mina guldfiskar ska ha
4. ha picknick på hallgolvet och äta chokladmousse i omåttliga mängder
5. tänka på hur duktig jag var när jag gjorde den här listan
6. ställa upp alla mina nässpray-flaskor på rad och se vilken som är finast
7. nita flörtkulor i vattenpölen utanför fönstret (den har kommit tillbaka!!)
8. skratta gott åt mitt busstreck
9. fundera ut om jag ska se Vem Vet Mest eller Expedition Vildmark (det kommer troligtvis bli Expedition Vildmark)
10. Råglo på Expedition Vildmark och rulla runt Hjalmar och Indigos bunke

Som du säkert har märkt, Larsa, så har jag tagit en liten paus från mitt kentaur-ritande. Detta beror mestadels på att Indigo känner sig skrämd och hotad av Julius (min favoritkentaur). Om jag inte får måla Julius så får hela baletten vara. Jag har alltså lagt denna sysselsättning på hyllan. (Fast det är inte riktigt sant, jag målar kentaurer på nätterna när Indigo inte ser).

Självklart ska du få njuta av Dagens Läte, Lars. I Mitt Hjärtas Land - Tommy Körberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0