2010-02-03 18:16 Kurs

Jag undar om det är någon annan än jag som reflekterar över en simpel människas liv på jorden? Jag ska börja på en kvällskurs om just detta, en människas liv på jorden, det ska bli både roligt och spännande. Kursen börjar 19.00 jag är mäkta nervös, jag har aldrig riktigt gillat andra människor, speciellt inte sådana som tror att de vet saker. Men, men, det löser sig nog, det lutar åt det hållet om man säger så.

En annan rolig sak är att det ska börja en ny tv-serie som heter fyra bröllop, och eftersom just bröllop är en annan av mina favoritämnen så kommer detta att bli något som jag kommer följa och titta på varje vecka. Vad tycker du/ni? Gillar ni bröllop? Om inte så förklara gärna.

Kan man få ställa en rolig fråga till dig/ni som läser? (Jag vill ta hänsyn till alla som existerar, även de som lider av schizofreni, heja er ni är tuffa!) Ja, här kommer iallafall frågan:

Har du/ni smakat på skinnet under din/era häl/hälar någon gång?
Jag menar inte att jag har gjort det, men jag säger inte att jag inte gjort det.

Hej så länge Lars/Larsa!

Kram (från en mycket nervös attackbebis)

Kommentarer
Postat av: Sören

Ja det har jag.

2010-02-03 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0