2010-02-03 19:55 Förnuft

Hej Lars. Jag begav mig direkt hemåt när kursen var slut. Jag cyklade och var rädd. Nu har jag ägnat en stund åt att lugna ner mig själv. Det gick bra, jag känner mig redo att återgå till kvällens sysselsättning (jag bakar hallongrottor och lyssnar på Fame). Nu är det emellertid dags att tillkännage dagens läte. Det blir en grupp som jag precis har lärt mig att uppskatta. Jag tror att dom var populära för ett antal år sedan, underbara är dem (om jag får säga min mening). Morgondagen tänker jag reservera helt åt att känna mig trygg. Jag har fått veta att trygghet är det viktigaste för det heliga jaget, så det tänker jag helt ta fasta på (speciellt viktigt nu när jag har gett mig ut i föreningslivet).

Dagens läte: Baby Love - The Supremes

Innan vi skiljs åt vill jag passa på att utlysa en tyst minut för de stackarna som lider i tysthet. Stå på er, ni är tuffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0