2010-02-04 22:45 Limpa

Lars!
Som jag tidigare sade så har jag haft en bra dag. Men du vet inte vad som har hänt mig sedan vi senast hördes av. Om jag känner dig rätt är du ganska nyfiken nu.

Först och främst lade jag mig på golvet och tände värmeljus. Sedan släckte jag dem igen. För att ha någonting att roa mig med tände jag dem ännu en gång. Efter det blåste jag ut dem. Så höll jag på tills det att alla värmeljus var utbrunna. Det tog 3 h och 34 sekunder. Det var en så bra tid att jag gav mig själv ett pris, en sprillans ny limpa (den hade bara legat i skafferiet i 2 och en halv vecka). Sedan smaskade jag på min brödbit medans jag plockade citronskal från golvet med tårna. Det var mysigt. Jag känner mig nöjd.

Hoppas morgondagen blir lika fin. Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0