2010-02-09 19:23 Underskattat

Hej Larsa!

Dagen har varit helt underbar och fantastisk. Jag har äntligen haft tid att ta hand om mig själv. Jag slickade på silverskedar (jag har inte tröttnat på dem än), simmade i mitt badkar (fick äntligen prova de nya simglasögonen, de var toppen), tittade på melodifestivalen två gånger (repris) och klippte pappersbitar med en trubbig sax, som inte var vass.

Nu ska jag skriva en dikt, jag är redo att lätta på hjärtat. Det som jag älskar mest med mig själv är att jag är så givmild och kan dela med mig till andra, så det får nog dikten handla om. Mig alltså.

OBS!
Dagens läte: Kung För En Dag- Magnus Uggla, Jag Vill Vara Din Margareta- Sten & Stanley och On My Way- Phil Collins

Nu blir det diktskrivande! Hoppas det passar! Take it or leave it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0