2010-02-09 20:58 Carambole

Godkväll Lars!
Jag hoppas att dikten passade, jag gillade den i varje fall starkt. Idag har jag, förutom varit kreativ, tänkt mycket på en förlorad vana. Jag har totalt tappat bort denna underbara sysselsättning. Jag känner mig ju alltid så nöjd efter att jag utfört min fina ritual, så jag förstår faktiskt inte hur jag kunnat förlora det så här. Därför har jag bestämt mig, jag ska från och med i kväll börja samla på tånaglar. Tänk att sitta där med saxen i högsta hugg och bara känna hur små nagelbitar ploppar ner på marken. Jag har inte klippt mina tånaglar på ett tag, så det bör vara iallafall 2,3 centimeter att avlägsna vid det här laget. Jag tänkte att jag varje kväll ska lägga nageldelarna i ett gammalt dillpaket, sedan kan jag väga det varje dag vid ett-tiden och se hur lång tid det tar att få ihop 36 gram. (Om du, Larsa, tycker att den här texten är äckligare än snuskigast, så ber jag om ursäkt, själv tycker jag att jag lyckades ganska markant).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0