2010-02-10 18:41 Expediter är tuffa

Hej Lars! Idag har jag sett en fin katt. Den satt på en sten i centrum och såg sådär lagom vacker ut (tänk dig Gandalf i Sagan om Ringen så får du en bra och positiv bild av katten i fråga). Anledningen till att jag idag visade mig öppet var såklart (som den uppmärksamme läsaren vet) på grund av min kurs. Det var som vanligt trevligt och lärorikt, men obekvämt att träffa alla de andra. Jag följde dock min idiotsäkra plan, och den höll det mesta av bottenskrapet borta. Planen går ut på att jag står i ett hörn och försöker undvika folket i lokalen. Om någon idiot kommer för nära visar jag mitt avståndstagande genom att skrika "Råtta!" ganska högt. På det hela taget gick det fint och smidigt. Jag gör större framsteg i mitt undvikande för varje dag som går. Nu ska jag försöka hitta en ekoxe i badrummet (den smet in där innan, den rackaren!). Men innan vi skiljs åt vill jag tilldela dig min breda kunskap inom ämnet musik. Dagen läte är: Here you come again - Dolly Parton




Glädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0