2010-02-11 17:04 Titthål i fjärran

Godmorgon Lars!
Idag har jag gjort en fin upptäckt som jag gärna vill dela med mig av. Du, som trogen läsare, vet att jag har börjat samla på tånaglar. Idag kl 13.11 vägde jag dem på hushållsvågen jag förvarar i min sängbotten. De vägde hela 1,63 gram! Jag måste säga att jag är nöjd. På mitt schema som jag satt upp i taket står att det ska bli minst 1,33 gram varje dag, och än så länge så har jag ju gått om den gränsen med hästlängder! Nöjdheten kan inte göra annat än att sprida sig i kroppen.
 
Idag har jag även varit kreativ. Jag har gjort en mössa, eller om man ska vara ärlig har jag faktiskt gjort tre. Jag bara vaknade i morse och kände ett starkt behov av mössetillverkning, så jag satte igång innan jag ens fått i mig lite näringsrik chokladmousse. 

                    

Mina underbara verk (Jag planerar att ge den grå till Hjalmar, den   svarta till Indigo och den blå ska jag slå in och skänka till mig).

En annan trevlig sak som jag har gjort idag är att jag har komponerat en liten kluring till min kära läsare. Dagens läte finns med någonstans här nedanför, men för att göra det hela lite mer kryptiskt så har jag pillat in lite andra små detaljer. Njut. (Jag vet att jag har stavat tokigt, men det var faktiskt helt medvetet. Något jag däremot inte vet är vad det är för märkliga ljud de utstöter i början av Dagens Läte).  

1. En Dag - Tommy Nillson
2. En Dag - Tommy Nillson
3. En Dag - Tommy Nillson
4. En Dag - Tommy Nillson
5. En Dag - Tommy Nillson
6. En Dag - Tommy Nillson
7. En Dag - Tommy Nillson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0