2010-02-11 17:01 Jag känner mig lycklig

Hej Lars! Titta lite närmare på rubriken så förstår du nog hur min sinnesstämning är just nu. Jag har hunnit med så fruktansvärt mycket idag så jag vet knappt var jag ska börja. Det är antagligen lämpligt att redogöra för dagen med hjälp av en lista:

1. Åt en liter grädde (känner fortfarande smaken i munnen)
2. Fortsatte firandet (åt en halv kaviartub, två skogaholmslimpor, sju ostskivor, lite vit färg och en äggula)
3. Sorterade mitt lego efter hur mycket jag tycker om och gillar de olika bitarna
4. Snurrade runt
5. Kopierade upp 23 bilder på Patrik Isaksson
6. Satte upp bilderna i köket

Nu tänker jag gå och sätta mig på min pinnstol och fundera över vilket par av mina lågskor jag tycker är finast. Jag känner mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0