2010-02-12 20:07 Kroppkaka

Larsa!
Idag är en bra dag, har jag kommit fram till efter ett antal minuters funderingar. Orsaker till detta är bla: Jag har hittat ett nytt superbt gömställe (fast jag säger inte var), jag lyckades med att slicka rester av lunchen (choklad (ja, moussen var slut så det blev bara choklad)) från nästippen utan att titta mig i spegeln, Hjalmar och Indigo lärde mig ett nytt steg i deras regn-dans (fast det har jag glömt nu), jag tittade på ett underbart avsnitt av Doobidoo (det var så trevligt att jag sjöng "PAPAGENO!" i högan sky), jag har lärt mig att göra tummen upp (innan ville min tumme inte lyda mig), och till det sista men absolut inte minsta. Jag har idag sett att vattenpölen utanför mitt fönster har krympt! Den var säkert 33 centimeter mindre imorse när jag gick upp! Dettaa tycker jag är ytterst intressant, och imorgon ska jag stiga upp extra sent (vid 15.46) och studera den på nära håll. Jag funderar även på att föra anteckningar över förloppet och sedan göra ett diagram som jag kan pryda insidan av  min garderobsdörr med. God fortsättning. // ATTACKISBEBISIS 

                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0