2010-02-13 12:39 Trött

Kära Larsa! Idag är jag på topp. Ja ja, jag vet vad du tänker, att jag alltid är på topp, men jag kände bara för att poängtera det lite extra idag. Idag är det ju nämligen inget sämre än den 13 februari! Och vi vet ju alla vad det innebär... Det är dagen innan alla hjärtans dag, med andra ord Valentin Den Stores speciella hyllningsdag! Det kanske låter märkligt i dina öron, men det är faktiskt få som firar denna spektakulära och aktningsfulla högtid. Jag å andra sidan, är mitt uppe i firandet. Jag firar med pompa och ståt och är i skrivande stund på väg att sätta i mig min fjärde påse maränger. Innan jag började med hetsätandet firade jag också på många andra sätt, och de sätten skulle jag vilja delge dig me hjälp av en lista.

1. Sjöng My Heart Will Go On elva gånger
2. Körde hela havet stormar
3. Vände köksbordet upp och ner (brukar göra det vid speciella tillfällen)
4. Slickade på min finaste byrålåda
5. Slet mitt hår (det började bli lite långt)
6. Öppnade ytterdörren och ropade "Stabilt ska det vara!" till en som gick förbi
7. Stod på ett ben och nynnade på Bröllopsmarschen

Dagens läte kommer senare, om jag har tid. Och du Lars, kom ihåg att jag diggar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0