2010-02-15 18:29 Assar, Isaskar och Sebulon

Hej Lars!
Idag har det varit ännu en glädjefylld och intressant dag. Jag har haft fruktansvärt roligt den mesta delen av tiden, främst tack vare att jag har hållit mig undan annat folk väldigt framgångsrikt. På hela dagen har jag varken tilltalat eller blivit tilltalad av någon annan levande varelse. Jag började på morgonen med att flytta Indigo och Hjalmar till tvättstugan, och där har de befunnit sig sedan dess. Jag känner mig nöjd. När jag väl hade fått lite värdefullt utrymme för mig själv bestämde jag mig för att göra något som gynnar mig och det heliga jaget, alltså något som jag trivs med och tycker är roligt. Dagen till ära blev det att klämma ut innehållet från tre tuber med skinkost på köksgolvet och sedan äta direkt från buffébordet i fråga. Detta var så trevligt som det någonsin kan bli. När jag var klar med denna aktivitet begav jag mig mot sovrummet för att göra något annat skoj, nämligen att öppna en påse fruktkolor, äta upp innehållet och sedan klä in gula legobitar i de doftfyllda små papprena. Dessa skatter ligger nu tryggt förvarade i väntan på att uppfylla sitt syfte. Jag planerar nämligen att i sinom tid bryta min beundransvärda ensamhet och bege mig ut på en räd, endast för att lura människor. Jag älskar minen som idioterna får när de upptäcker att jag har gett dem gult fult lego istället för en härlig fruktkola. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Förlåt, jag var bara tvungen att lätta på trycket. Skadeglädje är verkligen den enda sanna glädjen, kom ihåg det Lars. (Jag skrattar hejdlöst)




Festligt


Kommentarer
Postat av: Teddy björnen Fredriksson

Hej Bettan!

Visste du att sedan 70 talet har telefon taxan blivit dyrare? Och den ända vännen jag har kvar är min segelbåt, Han är blå. Han gillar is som kokas på min spis då blir det isvatten som fattar eld vill du bli min man? Då blir min dröm sann. Förresten e du kines? Du verkar ha ett snett öga för E-type precis som min asiatiska kompis Olof Blixt. Själv heter jag teddybjörnen fredriksson ring mig Bettan jag svettas av hettan! Här är mitt nummer bejb! 07601234567 jag har halesnopp! Och brukar spela Halo 3 när min far inte ser då är han blind och leker med sin borste som är gjord av ekologiskt orangescht Gaaaaarhn.3 Jag mår lite dågligt för jag har precis kommit hem från Sverige.

2010-07-20 @ 01:10:52
URL: http://ingetspeciellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0