2010-02-18 17:50 Dagen D

Tjena Larsa! (ny hipp hälsningsfras)

Idag har jag gjort så fantastiskt mycket, här kommer en lista:

1. Målat mig helt grön
2. Kastat ägg på en trasig hårtork
3. Luktat på doftljus
4. Tejpat saker
5. Funderat på livet och mycket mer

När jag satt i godan ro och funderade på livet så dök en rolig, men högst normal tanke upp. Jag, som den uppmärksamme läsaren vet,  skulle ju helst av allt vilja vara en katt. Idag bestämde jag mig för att löpa linan ut och leva livet som en fulländad katt. Jag har gjort alla sakerna som står på listan ovan, men jag har sett och gjort dem ur ett annat perspektiv. Det har varit lärorikt. Jag känner mig nöjd.

Dagens läte: She'll Be Coming Round The Mountain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0