2010-02-23 11:23 Övervägande

Morsning korsning Lars! Idag är jag mitt i smeten, så att säga. Den uppmärksamme läsaren la säkert märke till att jag inte meddelade mina planer för gårdagen, och undrade säkert förkrossad om jag hade övergett den samme. Men lugn, bara lugn, aldrig att jag underskattar ditt helhjärtade stöd, Lars. Jag ska nu i stället redogöra för vad jag sysslade med under större delen av gårdagen och vad jag även kommer att hänge mig åt och tilldela min odelade uppmärksamhet idag. Aktiviteten är speciell, rolig och underhållande. Den kallas Övervägande. Ja, jag behöver väl knappast säga mer, utan du förstår säkert att jag vill kasta mig in i denna underbara sysselsättning nu på momangen. Ajöss, vi ses alltför snart nog!




Snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0